1. Прийом групи:

· перевірка санітарного стану приміщення (повітряно-санітарний режим);

· дізнатися думку вчителів про самопочуття, поведінці та успішності дітей за першу половину дня;

· перевірка за документами відвідуваності;

· знайомство з проханнями дітей батьків;

· прийом повідомлень старости або чергового про відвідуваність, особливостях домашніх завдань;

· повідомлення дітям плану на день;

· внесення корективи в план на день.

2. Організація харчування:

· організувати чергування в їдальні;

· перевірити чистоту рук;

· провести двохвилинну етичну бесіду;

· стежити за поведінкою дітей в їдальні;

· стежити за організованим відходом дітей з їдальні.

3. Відпочинок на повітрі:

· організувати прибирання і провітрювання приміщень;

· простежити за одяганням дітей та їх одягом (сушка одягу);

· розповісти план відпочинку;

· дати завдання і визначити обов'язки;

· вести спостереження за самопочуттям дітей;

· проводити індивідуальні та групові бесіди;

· підвести підсумки відпочинку.

4. Проведення виховних заходів в приміщенні:

· розповісти план;

· стежити за участю дітей у проведенні заходів;

· дати оцінку активності учнів;

· провести розбір заходи.

5. Підготовка до виконання домашніх завдань:

· забезпечити провітрювання і вологе прибирання приміщень;

· простежити за готовністю робочого місця і розміщенням дітей;

· забезпечити групу наочними посібниками і дидактичним матеріалом.

6. Самопідготовка:

· підготувати на дошці виписку з щоденника про домашнє завдання по класах;

· розповісти порядок виконання домашнього завдання, регламент про використання наочних посібників, схем, таблиць підручника, про чітке і акуратному виконанні домашнього завдання, про самостійність і самоконтролі;

· провести тренувальний опитування пройденого матеріалу на уроці;

· забезпечити самостійне, серйозне і ділове ставлення учнів до виконання домашнього завдання;

· своєчасно надавати допомогу слабким учням;

· організувати контроль за діяльністю учнів;

· використовувати види контролю за діяльністю учнів при самопідготовці: контроль вихователів - слабкі і передові учні;

· підвести підсумки самопідготовки і виставити оцінки деяким учням за старанність;

· інформувати вчителів класу про хід і результати самопідготовки;

· розмовляти з батьками з навичок самопідготовки.

7. Завершення роботи:

· призначити чергових на наступний день;

· простежити за прибиранням класу, ігротеки;

· розповісти план роботи на наступний день;

· простежити за станом змінного одягу і вжити заходів про акуратному її зберіганні;

· простежити в гардеробі за одяганням дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi