1. Прийом групи:
· перевірка санітарного стану приміщення (повітряно-санітарний режим);
· дізнатися думку вчителів про самопочуття, поведінці та успішності дітей за першу половину дня;
· перевірка за документами відвідуваності;
· знайомство з проханнями дітей батьків;
· прийом повідомлень старости або чергового про відвідуваність, особливостях домашніх завдань;
· повідомлення дітям плану на день;
· внесення корективи в план на день.
2. Організація харчування:
· організувати чергування в їдальні;
· перевірити чистоту рук;
· провести двохвилинну етичну бесіду;
· стежити за поведінкою дітей в їдальні;
· стежити за організованим відходом дітей з їдальні.
3. Відпочинок на повітрі:
· організувати прибирання і провітрювання приміщень;
· простежити за одяганням дітей та їх одягом (сушка одягу);
· розповісти план відпочинку;
· дати завдання і визначити обов'язки;
· вести спостереження за самопочуттям дітей;
· проводити індивідуальні та групові бесіди;
· підвести підсумки відпочинку.
4. Проведення виховних заходів в приміщенні:
· розповісти план;
· стежити за участю дітей у проведенні заходів;
· дати оцінку активності учнів;
· провести розбір заходи.
5. Підготовка до виконання домашніх завдань:
· забезпечити провітрювання і вологе прибирання приміщень;
· простежити за готовністю робочого місця і розміщенням дітей;
· забезпечити групу наочними посібниками і дидактичним матеріалом.
6. Самопідготовка:
· підготувати на дошці виписку з щоденника про домашнє завдання по класах;
· розповісти порядок виконання домашнього завдання, регламент про використання наочних посібників, схем, таблиць підручника, про чітке і акуратному виконанні домашнього завдання, про самостійність і самоконтролі;
· провести тренувальний опитування пройденого матеріалу на уроці;
· забезпечити самостійне, серйозне і ділове ставлення учнів до виконання домашнього завдання;
· своєчасно надавати допомогу слабким учням;
· організувати контроль за діяльністю учнів;
· використовувати види контролю за діяльністю учнів при самопідготовці: контроль вихователів - слабкі і передові учні;
· підвести підсумки самопідготовки і виставити оцінки деяким учням за старанність;
· інформувати вчителів класу про хід і результати самопідготовки;
· розмовляти з батьками з навичок самопідготовки.
7. Завершення роботи:
· призначити чергових на наступний день;
· простежити за прибиранням класу, ігротеки;
· розповісти план роботи на наступний день;
· простежити за станом змінного одягу і вжити заходів про акуратному її зберіганні;
· простежити в гардеробі за одяганням дітей.