1.Прийом дітей:

а) бесіда з учителями:

- перевірка відвідування;
- самопочуття, поведінка, навчання дітей;
- особливості домашнього завдання;
б) корекція планів.

2. Початок роботи:

а) прийом приміщення групи;

б) ознайомлення дітей із планом на день;

в) проведення індивідуальних та групових бесід з дітьми.

3. Прогулянка:

а) організація провітрювання приміщень під час прогулянки;

б) стеження за одягом дітей;

в) ознайомлення з планом прогулянки;

г) бесіда "Правила поведінки під час прогулянки";

д) організація спостережень за погодою, змінами в природі;

е) організація спортивної години;

є) організація ігор за вибором дітей;

ж) підбиття підсумків прогулянки.

4. Організація харчування:

а) організація чергування в їдальні;

б) перевірка чистоти рук, рушників;

в) проведення бесід щодо поведінки в їдальні;

г) контроль за дотриманням правил поведінки в їдальні.

5. Організація та проведення розвиваючих занять:

а) спостереження за підготовкою робочих місць;

б) дотримання правил проведення;

в) контроль за виконанням.

6. Завершення роботи групи:

а) стеження за зборами дітей;

б) стеження за прибиранням приміщення;

в) ознайомлення батьків із проблемами дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi